Support
Het startpunt voor al uw vragen
We begrijpen dat onze software essentieel is voor uw bedrijfsprocessen. Het ECI-supportteam staat dan ook voor u klaar om u de beste service en ondersteuning te bieden. Ons team bestaat uit goed getrainde specialisten die u helpen om problemen met betrekking tot het gebruik van onze software adequaat op te lossen.
24 uur per dag beschikbaar
ECI beschikt hiervoor over een online support portal. Deze is 24 uur per dag beschikbaar. U kunt hierin uw tickets aanmaken en beheren. Ook treft u er een schat aan informatie aan omtrent uw software. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een handleiding, FAQ of andere informatie over een van onze oplossingen? Dan is dit uw startpunt.
Productspecifieke ondersteuning
Bent u of zoek naar specifieke informatie of ondersteuning, selecteer dan hieronder uw product:
Loopt u tijdens het werken met onze software tegen vragen of problemen aan? Krijgt u onverwacht een foutmelding? En kunt u via de portal geen gepaste oplossing vinden, neem dan contact op met onze collega’s van de helpdesk.
Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur via 088 - 6363920.