Aangepaste dienstverlening in verband met het Coronavirus

We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de manier waarop de uitbraak van het Coronavirus onze dienstverlening aan u beïnvloedt. We zetten de door ons genomen maatregelen graag voor u op een rij.

Over het algemeen geldt dat wij de richtlijnen van het RIVM volgen, én dat we alles in het werk stellen om de impact op onze dienstverlening aan u zo veel mogelijk te beperken. De gezondheid van onze klanten, partners en medewerkers heeft daarbij vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Dit mag u van ons verwachten gedurende de komende weken:

  • We blijven beschikbaar om onze klanten te ondersteunen.
  • Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis, wat betekent dat afspraken met u zoveel mogelijk doorgaan via video conference of telefoon.
  • Geplande trainingen en evenementen worden uitgesteld tot na 6 april óf in een aantal gevallen via video conference georganiseerd. U wordt hierover geïnformeerd door uw gebruikelijke contactpersoon.

We realiseren ons dat onze aangepaste dienstverlening ongemak kan veroorzaken en vragen om uw begrip. Als u vragen heeft staan wij u uiteraard graag te woord via de gebruikelijke kanalen.